1. Τι μου προσφέρει η εφαρμογή my-Ygeia;
Η εφαρμογή my-Ygeia, είναι ο προσωπικός σας ηλεκτρονικός φάκελος υγείας και αποτελεί μια καινοτόμο εφαρμογή ψηφιακής αποθήκευσης και διαχείρισης ιατρικών εξετάσεων και δεδομένων, προσβάσιμη 24 ώρες το 24ωρο.
2. Πως μπορώ να βρω την εφαρμογή my-Ygeia;
Μπορείτε να κατεβάσετε δωρεάν την εφαρμογή my-Ygeia σε κινητές συσκευές iOS & Android
Κατά την εγγραφή σας στον Προσωπικό Φάκελο Υγείας, my-Ygeia, χρειάζεται οπωσδήποτε να έχετε:
- ενεργό προσωπικό λογαριασμό e-mail
- προσωπικό αριθμό κινητού τηλεφώνου
- αστυνομική ταυτότητα
3. Πως μπορώ να έχω πρόσβαση στα ιατρικά μου δεδομένα;
Η διαδικασία είναι απλή. Κατεβάζετε την εφαρμογή δωρεάν στη συσκευή σας, κάνετε την εγγραφή σας και αποκτάτε πρόσβαση σε όλα τα ιατρικά δεδομένα και εξετάσεις που έχετε διενεργήσει τα προηγούμενα έτη στα Νοσοκομεία του Ομίλου HHG (Υγεία, Metropolitan Hospital, Μητέρα Metropolitan General).
4. Η εφαρμογή my-Ygeia είναι δωρεάν;
Ναι, μπορείτε να την κατεβάσετε χωρίς χρέωση σε κινητές συσκευές iOS & Android
5. Έχω πρόσβαση στα ιατρικά μου δεδομένα όλες τις ώρες;
Ναι, η εφαρμογή my-Ygeia, σας παρέχει πρόσβαση στα ιατρικά σας δεδομένα 24 ώρες το 24ωρο, 365 ημέρες το χρόνο.
6. Ποσό χρόνο χρειάζεται μετά την εγγραφή ώστε να αποκτήσω πρόσβαση στα δεδομένα μου;
Αφού ολοκληρώσετε τη διαδικασία εγγραφής σας στην εφαρμογή my-Ygeia, εντός των επόμενων 24 ωρών θα έχετε πρόσβαση στον ιατρικό σας φάκελο.
7. Ξέχασα τον κωδικό πρόσβασης στην εφαρμογή my-Ygeia. Τι κάνω;
Ανοίξτε την εφαρμογή και επιλέξτε το κουμπί «Ξέχασα τον κωδικό μου». Αυτόματα θα λάβετε οδηγίες στο email που είχατε καταχωρήσει κατά την εγγραφή σας, για να δημιουργήσετε νέο κωδικό πρόσβασης.
8. Θέλω να αλλάξω τον κωδικό μου. Μπορώ;
Ναι, έχετε τη δυνατότητα να αλλάξετε τον κωδικό σας όποτε εσείς το επιθυμείτε. Μπαίνετε στην εφαρμογή, στο προφίλ σας και πατάτε το κουμπί που αναφέρει «Αλλάξτε τον κωδικό πρόσβασης».
9. Αν δεν έχω την ταυτότητα μου, μπορώ να ολοκληρώσω την εγγραφή μου;
Σε περίπτωση που δεν έχετε την ταυτότητα σας, η εφαρμογή σας συνδέει αυτόματα με την ψηφιακή πύλη gov.gr ώστε να συμπληρώσετε την σχετική Υπεύθυνη Δήλωση, αναγράφοντας όλα τα απαραίτητα προσωπικά σας στοιχεία.
10. Δεν έχω ελληνική ταυτότητα. Μπορώ να χρησιμοποιήσω το διαβατήριο μου;
Ναι μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το διαβατήριο σας. Παρακαλούμε βεβαιωθείτε ότι είναι σε ισχύ.
11. Έκανα την εγγραφή μου αλλά δεν έχω λάβει τους κωδικούς. Τι κάνω;
Αφού ολοκληρώσετε την εγγραφή σας, επιβεβαιώνεται συστημικά ότι η διαδικασία ολοκληρώθηκε επιτυχώς και έχουν αναρτηθεί πλήρως όλα τα απαραίτητα έγγραφα πιστοποίησης σας. Αυτή η διαδικασία ενδέχεται να διαρκέσει έως και 12 ώρες. Εάν μετά το πέρας 12 ωρών δεν λάβετε τους κωδικούς σας, παρακαλούμε ελέγξετε την ανεπιθύμητη αλληλογραφία σας ή επικοινωνήσετε μαζί μας στο 210 6867 955.
12. Έκανα λάθος κατά την εγγραφή μου ή επισύναψα λάθος αρχείο. Τι κάνω;
Σε περίπτωση οποιουδήποτε λάθους, ένας εξειδικευμένος συνεργάτης θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας ώστε να σας δώσει οδηγίες.
13. Ποσό ασφαλείς είναι η εφαρμογή my-Ygeia;
Η εφαρμογή my-Ygeia διασφαλίζει απόλυτα την προστασία των προσωπικών δεδομένων και δεδομένων υγείας του ασθενή, αφού εφαρμόζει αυστηρά πρωτόκολλα ασφαλείας και πρόσβαση παρέχεται μόνο στον κύριο χρήστη, καθώς και σε εξουσιοδοτημένους χρήστες από τον ίδιο.
14. Πως μπορώ να δω τα αποτελέσματα των εξετάσεων μου;
Μπαίνετε στην εφαρμογή my-Ygeia, επιλέγεται το ιατρικό σας ιστορικό, και στη συνέχεια επιλέγεται τη Μονάδα Υγείας, που πραγματοποιήσατε την εξέτασή σας. Εκεί σας εμφανίζονται όλα τα αποτελέσματα των εξετάσεων σας τα οποία μπορείτε να τα κατεβάσετε σε μορφή pdf αρχείου.
15. Πως μπορώ να δω τις απεικονιστικές μου εξετάσεις;
Μπαίνετε στην εφαρμογή my-Ygeia, επιλέγεται το ιατρικό σας ιστορικό, και στη συνέχεια επιλέγεται τη Μονάδα Υγείας, που πραγματοποιήσατε την εξέτασή σας. Εκεί σας εμφανίζονται όλα τα αποτελέσματα των εξετάσεων σας. Πατώντας επάνω στο όνομα της εξέτασής σας, εμφανίζεται η επιλογή «ΠΡΟΒΟΛΗ» και στη συνέχεια εμφανίζονται οι εικόνες των απεικονιστικών εξετάσεων.
16. Γιατί δεν βλέπω τις εξετάσεις μου;
Τα αποτελέσματα των εξετάσεων σας, αναρτώνται στην εφαρμογή my-Ygeia εφόσον έχουν ολοκληρωθεί και εκδοθεί από το εκάστοτε Τμήμα.
17. Δεν μπορώ να κατεβάσω τα αποτελέσματα των εξετάσεων μου. Τι να κάνω;
Σε περίπτωση που αντιμετωπίσετε οποιοδήποτε πρόβλημα, μπείτε στο προφίλ σας και πατήστε το κουμπί «Χρειάζεστε βοήθεια;» και άμεσα ένας εξειδικευμένος συνεργάτης μας θα επικοινωνήσει μαζί σας.
Εναλλακτικά θα μπορούσατε να καλέσετε στο τηλέφωνο 210 6867 955 ή να αποστείλετε email στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Πως μπορώ να αποθηκεύσω ή να αποστείλω μέσω της εφαρμογής my-Ygeia τα αποτελέσματα των εξετάσεων μου;
Μπαίνετε στην εφαρμογή my-Ygeia, επιλέγεται το ιατρικό σας ιστορικό, και στη συνέχεια επιλέγεται τη Μονάδα Υγείας, που πραγματοποιήσατε την εξέτασή σας. Εκεί σας εμφανίζονται όλα τα αποτελέσματα των εξετάσεων σας. Δίπλα από την εξέταση υπάρχει το εικονίδιο του pdf, πατώντας το κατεβαίνει αυτόματα το αρχείο στη συσκευή σας.